COMPARTIMENTUL FINANCIAR ADMINISTRATIV

Compartimentul financiar-administrativ este subordonat directorului, asigură şi răspunde de organizarea şi desfăşurarea activităţii financiar-contabile a casei corpului didactic în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare şi are următoarele atribuţii:

  1. răspunde de gestionarea şi întreţinerea bazei materiale a instituţiei şi coordonează activitatea personalului administrativ: secretar, administrator, muncitor;
  2. încasează şi gestionează fondurile obţinute din cursuri contra cost, editură, tipografie, librărie, sponsorizări etc;
  3. angajează şi gestionează credite bugetare în limita şi cu destinaţia aprobate prin buget;
  4. actualizează contabilitatea şi realizează la termen bilanţurile contabile şi conturile de execuţie bugetară;
  5. realizează cel puţin o dată pe an inventarierea bunurilor aflate în administrare şi întocmeşte un raport;
  6. inventariază şi arhivează documentele instituţiei

Str. Iuliu Maniu Nr.52, Brasov – Cod Postal 500091

Luni – Vineri: 10:00 – 15:00